Hakua käytetty tuloksetta, ja minulle uusi tekniikka kyseessä. Poikkeaa hieman ladan ketjukoneesta o_O
Eli seuraavanlaisia huolia olisi:
Kolina/rahina moottorin taka osasta, tyhjäkäynnillä lämpösenä kolaa satunnaisesti. Tasakaasulla noin 2000-2500rpm kohdalla. Rupeeko olemaan ketju/kiristäjä väsähtänyt?
Vaiko venttiileihin viittaava vika? Kuinka vakavaa/kallista? Ohessa video materiaalia äänestä -> http://s1219.photobucket.com/albums/dd439/Hannnu/?action=view¤t=VIDEO0037.mp4
HTC:seen äänenlaatu ei paras mahdollinen ole, mutta kertoo enemmän kuin tuhat sanaa?
Toinen ongelma: Nykii kun lähtee esim 5 vaihteella kiihdyttämään. Varmaan samaan vikaan liittyy täyskaasu kiihdytyksessä, kun pätkii ihan kunnolla menon ja välillä paukauttaa putkeen. Tähänkin varmaan liittyy kierrosten "kantaminen" eli samanlainen ilmiö, kun diiselissä syötön lisäys. Kohtuu rasittava ajaa jos vähän rivakammin kiihdyttelee.
Kolmas ongelma: Tuntuu että kone pääsee liikkumaan tai jossain voimansiirrossa vähän välystä, kun vaihtaa vaihdetta, lähtee liikkeelle tai päästää kaasun.
Autohan on siis tuo 96" vuoden A4
Edellisen omistajan mukaan joku 190hv ohjelma? veto alkaa vasta kunnolla 4000:nin jälkeen.
Saksasta viime marraskuussa tuotu, mittarissa 138tkm <- Jotenkin ei usko riitä :D
Mitä öljyä suosittelette käytettäväksi koneessa? Entäs laatikossa ja perässä?
Suodatin mistä?
Eli seuraavanlaisia huolia olisi:
Kolina/rahina moottorin taka osasta, tyhjäkäynnillä lämpösenä kolaa satunnaisesti. Tasakaasulla noin 2000-2500rpm kohdalla. Rupeeko olemaan ketju/kiristäjä väsähtänyt?
Vaiko venttiileihin viittaava vika? Kuinka vakavaa/kallista? Ohessa video materiaalia äänestä -> http://s1219.photobucket.com/albums/dd439/Hannnu/?action=view¤t=VIDEO0037.mp4
HTC:seen äänenlaatu ei paras mahdollinen ole, mutta kertoo enemmän kuin tuhat sanaa?
Toinen ongelma: Nykii kun lähtee esim 5 vaihteella kiihdyttämään. Varmaan samaan vikaan liittyy täyskaasu kiihdytyksessä, kun pätkii ihan kunnolla menon ja välillä paukauttaa putkeen. Tähänkin varmaan liittyy kierrosten "kantaminen" eli samanlainen ilmiö, kun diiselissä syötön lisäys. Kohtuu rasittava ajaa jos vähän rivakammin kiihdyttelee.
Kolmas ongelma: Tuntuu että kone pääsee liikkumaan tai jossain voimansiirrossa vähän välystä, kun vaihtaa vaihdetta, lähtee liikkeelle tai päästää kaasun.
Autohan on siis tuo 96" vuoden A4
Edellisen omistajan mukaan joku 190hv ohjelma? veto alkaa vasta kunnolla 4000:nin jälkeen.
Saksasta viime marraskuussa tuotu, mittarissa 138tkm <- Jotenkin ei usko riitä :D
Mitä öljyä suosittelette käytettäväksi koneessa? Entäs laatikossa ja perässä?
Suodatin mistä?
Comment